Νέα ολοκληρωμένη υπηρεσία logisticsεγκαινιάζεται από τη Chiquitaθέτοντας υψηλότερα τον πήχη στην ποιότητα

Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2019– Η ChiquitaBrandsInternational, η κορυφαία εταιρεία μπανάνας παγκοσμίως,ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα την εφαρμογή μιας νέας, εξειδικευμένης και ολοκληρωμένηςυπηρεσίας μεταφοράς μπανανών, θέτοντας ακόμη υψηλότερα πρότυπα για τη διασφάλιση της ποιότητας των μπανανώνChiquita σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η νέα υπηρεσία logistics της Chiquita θα χρησιμοποιεί πέντε πλοία fullcontainersγια τη μεταφορά των μπανανών από την Κεντρική Αμερική στο ευρωπαϊκό λιμάνι Vlissingen της Ολλανδίας – ένανυπερσύγχρονο κόμβο που θα επιτρέψει στην Chiquita να εξυπηρετεί όλους τους προορισμούς της Βόρειας Ευρώπης στον καλύτεροχρόνο μεταφοράς του κλάδου.

 

Η επένδυση σε αυτή τη νέα υπηρεσία θα έχει ως αποτέλεσμα οι μπανάνες να παραμένουν πιο φρέσκες και να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αυτό θα επιτευχθείχάρη στα νέα, εξαιρετικά αποδοτικά κοντέινερ που διασφαλίζουν την ποιότητα των φρούτων με τη χρήση ειδικού λογισμικού το οποίο αυτόματα ρυθμίζει τον συμπιεστή τoυ κοντέινερ και ελέγχει, τις συνθήκες στην ατμόσφαιρα. Ταυτόχρονα, η εν λόγω επένδυση προσφέρει σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον, καθώς η κατανάλωση του Διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) μειώνεται κατά 17.000 τόνους ετησίως, καθώς τα νέα κοντέινερ μεταφοράςέχουν 50% μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα.

 

Τα νέα φορτηγά πλοία συνέβαλαν επίσης στη μείωση του χρόνου μεταφοράς των φρούτων στα λιμάνια και στην αύξηση του αποθηκευτικού χώρου κατά 12,5%, χάρη στον αποτελεσματικότερο τρόπο αποθήκευσης των προϊόντων από την παραλαβή μέχρι την παράδοση στον προορισμό τους, εξασφαλίζοντας τη διάρκεια στην ψυκτική αλυσίδα. Οι βελτιώσεις αυτές καθιστούν εφικτή τη μεταφορά περισσότερων μπανανών ανά ταξίδι, με τη χρήση λιγότερης ενέργειας, εξασφαλίζοντας παράλληλα την υψηλή ποιότητα των φρούτων.

 

«Κάνοντας μία αναδρομή στα τελευταία χρόνια με την αναβάθμιση που υλοποιήθηκε στον στόλο των κοντέινερ μας, μπορούμε με περηφάνια να πούμε ότι έχουμε επιτύχει κάτι αξιόλογο» δήλωσε ο Carlos Lopez Flores, Πρόεδρος της Chiquita. «Έχουμε καταφέρει να εξοικονομήσουμε μία τεράστια ποσότητα ενέργειας – αντίστοιχης με το Διοξείδιο του Άνθρακα (CO2) που εκπέμπεται από 3.000 αυτοκίνητα ετησίως».

 

Ο StefanoDiPaolo, Πρόεδρος του GreatWhiteFleet, συμπλήρωσε: «Στις 9 Ιανουαρίου, το πρώτο πλοίο του νέου στόλου μας απέπλευσε από την Κεντρική Αμερική με προορισμό το λιμάνι του Vlissingen, ένα νέο υπερσύγχρονο κόμβο που θα επιτρέψει στην Chiquita να εξυπηρετήσει όλους τους προορισμούς της Βόρειας Ευρώπης με τον μικρότερο δυνατό χρόνο μεταφοράς στον κλάδο μας. Η Chiquita είναι περήφανη που προσφέρει στους πελάτες της τις καλύτερες υπηρεσίες από άποψη ποιότητας, χρόνου και αποτελεσματικότητας.»

 

ΗChiquita Brands International, γνωστή για το εικονικό μπλε αυτοκόλλητο, δεσμεύεται να συνεχίσει να εργάζεται αδιάκοπα για τη διασφάλιση ενός περισσότερο βιώσιμου μέλλοντος.

 

– Τέλος –

Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο

Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.

 

Σχετικά με τη Chiquita

Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Εκτός από τις γνωστές σε όλους μπανάνες η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της Chiquita είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site: https://www.chiquita.gr/

Carlos Lopez Flores

Ο CarlosLopezFlores αποφοίτησε με έπαινο από το τμήμα Βιομηχανικής Μηχανικής. Είναι κάτοχος MBA από το KrannertGraduateSchoolofManagement του Πανεπιστημίου Purdue της Ιντιάνα των ΗΠΑ.Αφού εργάστηκε σε διάφορες θέσεις στην Κεντρική Αμερική για την εταιρεία DoleFoodCompany, εντάχθηκε στο εργατικό δυναμικό της Chiquita το 2003, αναλαμβάνοντας θέσεις ολοένα αυξανόμενης ευθύνης στο Τμήμα Οικονομικών: CorporateDirectorFP&A το 2013, GlobalVicePresidentFinance το 2014 και GlobalCFO της Chiquita το 2015. Από τα τέλη του 2018 ο Carlos διατελεί Πρόεδρος της Chiquita.

 

Stefano Di Paolo

Ο StefanoDiPaolo είναι πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών. Στην επαγγελματική του σταδιοδρομία απασχολήθηκε σε εμπορικές και ναυτιλιακές επιχειρήσεις, αρχικά ως εμπορικός διευθυντής στο λιμάνι της Γενεύης και αργότερα αναλαμβάνοντας διάφορες θέσεις σε φορτηγά-πλοία , κυρίως στον κλάδο των φρούτων. Εντάχθηκε στο δυναμικό της Chiquita το 2007 ως εμπορικός διευθυντής της Ιταλίας και συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία της μάρκας στη χώρα.Σήμερα είναι Πρόεδρος του GreatWhiteFleet, του ναυτιλιακού τμήματος της ChiquitaBrandsInternational.

Για περισσότερες πληροφορίες:

ActionGlobalCommunication
Αγγελική Κιοφίρη
2107240160
angela.k@actionprgroup.com

 

 

 

WordPress theme: Kippis 1.15