Μέσα στον Ιούνιο θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το Ειδικό Χωρικό Σχέδιο για την ανακατασκευή του γηπέδου της Τούμπας, με στόχο το Προεδρικό Διάταγμα να εκδοθεί το αργότερο στις αρχές του 2021.

Κατά τη διάρκεια της δημόσιας διαβούλευσης μπορεί οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο να καταθέσει τις ενστάσεις του, οι οποίες δεν σχετίζονται με ενδεχόμενες προσφυγές στη δικαιοσύνη, όπως για παράδειγμα συνέβη με το γήπεδο της ΑΕΚ.

Σε τηλεδιάσκεψη με εκπροσώπους των αρμόδιων υπουργείων Υποδομών, Πολιτισμού και Περιβάλλοντος θα διευθετηθούν τα επιμέρους ζητήματα, που θα αφορούν την αρχιτεκτονική μελέτη.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το ypodomes.com, προβλέπεται η υπογειοποίηση της οδού Κλεάνθους, όπως αντίστοιχα συμβαίνει αυτή την εποχή με την υπογειοποίηση της Π. Κωνσταντίνου στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ. Θα υπογειοποιηθεί το τμήμα που διασχίζει το γήπεδο και συγκεκριμένα από την συμβολή με την οδό Μικράς Ασίας και θα ανυψώνεται λίγο πριν τη συμβολή με την οδό Λαμπράκη στο ύψος της πεζογέφυρας που υπάρχει στην περιοχή.

Η υπογειοποίηση θα εξυπηρετήσει την καλύτερη λειτουργία του γηπέδου, ειδικά κατά τη διάρκεια των αγώνων που θα συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφοριακή διαχείριση της περιοχής. Πάνω από τον υπογειοποιημένο δρόμο θα δημιουργηθεί μία μεγάλη πλατεία απαλλαγμένη από οχήματα, κινούμενα και σταθμευμένα.

Σύμφωνα με το ΕΧΣ, θα υπάρχουν δύο υπόγειοι χώροι στάθμευσης. Ο πρώτος, με δύο επίπεδα, θα έχει χωρητικότητα 450 οχημάτων στην περιοχή μπροστά από τις θύρες των επισήμων, με πρόσβαση από την οδό Κλεάνθους (ουσιαστικά από τον υπογειοποιημένο δρόμο θα οδηγείσαι απευθείεας στο χώρο στάθμευσης).

Ο δεύτερος χώρος θα έχει δυνατότητα στάθμευσης 350 οχημάτων και θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παπαηλιάκη και Λαμπράκη. Επιπλέον θα συνεχίσει να λειτουργεί και ο χώρος στάθμευσης στη συμβολή των οδών Κλεάνθους και Παπαναστασίου με δυνατότητα φιλοξενίας 300 οχημάτων. Συνολικά από αυτούς τους τρεις χώρους θα δίνεται η δυνατότητα σε 1.100 οχήματα να σταθμεύουν.

Για όσους θα φτάνουν στο γήπεδο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα έχουν δύο επιλογές. Η πρώτη θα είναι με τα αστικά λεωφορεία και η δεύτερη από την λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης. Ο πλησιέστερος είναι ο σταθμός «Παπάφη», που θα μπορεί να εξυπηρετεί ένα μεγάλο όγκο φιλάθλων που θα φτάνουν μέχρι και τα 14.000 άτομα ανά ώρα. Η πρόσβαση με το μετρό θα δώσει μεγάλες κυκλοφοριακές ανάσες κατά τη διάρκεια αγώνων.

Επιπρόσθετα αναμένεται να δημιουργηθούν τρία check-points, να πεζοδρομηθεί κατά το ήμισυ η οδός Διδασκάλου Αδαμίδου και συνολικά ο περιβάλλον χώρος θα είναι χώρος κίνησης πεζών, απαλλαγμένος από οχήματα.

Τα έργα για την κατασκευή του γηπέδου θα μπορούν να ξεκινήσουν μετά την ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων μελετών και αφούν γκρεμιστεί το υφιστάμενο στάδιο. Η κατασκευή του νέου γηπέδου θα προβλέπει σκίαστρο για όλες τις κερκίδες και θα ενσωματώνει όλες τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο χώρο των αθλητικών υποδομών.