Θεσσαλονίκη: Ο τουρισμός γιορτάζει στην 40η Philoxenia – Hotelia – Ξεπερνούν τους 550 οι εκθέτες
Η φετινή διοργάνωση ανοίγει τις πύλες της από τις 14-16 Νοεμβρίου στο χώρο της ΔΕΘ – Έχουν κλειδώσει πάνω από 4.500 επιχειρηματικά ραντεβου

Η διεθνής της απήχηση επιβεβαιώνεται με τη συμμετοχή εκθετών από 21 χώρες από την Ευρώπη, την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική. Δυναμικό «παρών» δίνουν και οι φορείς του ελληνικού τουρισμού, με τη συμμετοχή 12 Περιφερειών της χώρας.
« Η φετινή διοργάνωση σηματοδοτείται από τη συμπλήρωση των 40 ετών της Philoxenia που κάνει την είσοδό της σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας της με διαφορετικές προκλήσεις και στοιχήματα από ότι πριν τέσσερις δεκαετίες. Η έκθεση είναι πολύ σημαντική και για την Ελλάδα και για τα Βαλκάνια. Έχουν κλειστεί πάνω από 4.500 επιχειρηματικά ραντεβού», σημείωσε ο πρόεδρος της ΔΕΘ – Helexpo, Τάσος Τζήκας.
«Οι δύο εκθέσεις δένουν απόλυτα με την τουριστική στρατηγική του δήμου, γίνονται σημαντικά βήματα τα τελευταία χρόνια. Χαίρομαι που Οκτώβριο και Νοέμβριο κυκλοφορούν τόσοι ξένοι στην πόλη η οποία αποτελεί γαστρονομικό τουρισμό με σφραγίδα Unesco», σημείωσε ο αντιδήμαρχος τουρισμού και πολιτισμού Θεσσαλονίκης, Βασίλης Γάκης.
Philoxenia-Hotelia
Το εμπορικό ενδιαφέρον επισφραγίζεται με την παρουσία 110 προσκεκλημένων αγοραστών (hosted buyers) από 37 χώρες.
Για πρώτη φορά διοργανώνεται στο πλαίσιο της Philoxenia-Hotelia το Corporate B2B networking event, όπου μεγάλοι όμιλοι εταιρειών συναντώνται με εκθέτες (ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία), με στόχο τη δικτύωση και την παροχή ταξιδιωτικών υπηρεσιών.
Ακόμη, στο πλαίσιο της έκθεσης θα πραγματοποιηθεί μεταξύ πολλών άλλων παράλληλων εκδηλώσεων το συνέδριο με τίτλο «PHILOXENIA IN A DIGITAL ERA/BEYOND 4.0» και ο διαγωνισμός φωτογραφίας “40 Years of Philoxenia – Faces, Places & Flavors of Greek Hospitality”
